Czy apartamenty w Civetta są bezpieczne w czasie pandemii COVID19?

Wszystkie apartamenty przy każdej zmianie klienta są dezynfekowane dodatkowo specjalną  MASZYNĄ przy użyciu NADTLENKU WODORU. Włoska agencja nieruchomości, która odpowiada za czyszczenie apartamentów dokłada ogromnych starań aby zapewnić bezpieczeństwo epidemiologiczne w czasie pandemii.

Czy można do apartamentów w Civetta przywozić własne zwierzęta?

Zwierzęta są akceptowane tylko na życzenie i nie w każdym apartamencie, więc zapytaj wcześniej.

W zakresie cennika informujemy, że koszt dla zwierząt domowych wynosi

60,00 € za mieszkania w Alleghe / Malga Ciapela

100,00 € za mieszkanie w Falcade / Caviola.

 

Czy w Civetta można wypożyczyć sprzęt narciarski?

Na naszych wyjazdach feryjnych mamy ponad 20 par nart firm Head i Nordica przeznaczonych do testów. Można na nich codziennie jeździć i testować. Ponadto w Alleghe przy wyciągu są dwie wypożyczalnie, w których można wynająć sprzęt narciarski i snowboardowy.

Przykładowe ceny w € za 1-2-3-4-5-6 dni: 

easy carving  13-21-29-36-43-50

completo       18-30-39-48.5-58.5-66

all round       16.5-30-39-48-55-61

completo       21.5-39-49-60.5-70.5-77

advanced     25-43-60-70-79-89

completo       32-56-78-92-105-115

top race        30-55-70-83-5-110

completo       37-68-88-105-121-136

excellent       40-70-95-115-130-145  (STOCKLI o sci FIS)

completo       47-83-113-137-156-171

sci kids (70-120cm)   9-16.5-22-26-29-32

completo                   13-22.5-29-34-37-42

ski junior (130-160 cm) 11-18-26-32-35-39

completo                        15-24-32-40-43-49

snowbaord regular   16-30-39-47-55-59

completo                   20-35-46-56-66-71

snowboard advanced 20-35-49-59-69-79

completo                     24-43-60-73-86-99

snow board junior       12-20-26-30-34-39

completo                      15-25-33-40-45-51

Co się stanie z zaliczką za apartamenty, gdy pojawią się utrudnienia w podróży z powodu pandemii?

Jeśli granice (jakikolwiek zakaz podróżowania) lub wynajmowane apartamenty będą zamknięte następuje całkowity zwrot zaliczki.

W przypadku rezygnacji związanych z COVID* klient otrzymuje voucher (na kwotę wpłaconej zaliczki) ważny do końca marca 2022 roku:

*Jako przyczyny związane z COVID uznaje się: zamknięcie wyciągów, obowiązkową kwarantannę, ograniczenia w podróży przybywających lub wracających do domu, choroby krewnych pierwszego lub drugiego stopnia (konieczność przedstawienia zaświadczenia lekarskiego).

W przypadku anulowania rezerwacji nie spowodowanego powyższymi przyczynami będą pobierane kary umowne w wysokości:

  • do 30 dni roboczych* przed przybyciem klientów → 10% całkowitej kwoty,
  • od 29 do 21 dni roboczych* przed przybyciem klientów → 25%,
  • od 20 do 11 dni roboczych* przed przybyciem klientów → 50%,
  • od 10 do 4 dni roboczych* przed przybyciem klientów → 75%,
  • od 3 do 0 dni roboczych* przed przybyciem klientów → 100%,

*„Dni robocze” – od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

Czy można się ubezpieczyć od kosztów rezygnacji z imprezy?

Zainteresowanych możemy ubezpieczyć od kosztów rezygnacji spowodowanej nieszczęśliwymi wypadkami, zachorowaniami itp. Na rynku są oferty ubezpieczeń uwzględniające przyczyny związane z COVID-19. Np. Ubezbieczenie ERGO (szczegółowe warunki określają OWU). W kwestii szczegółów prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Jakie są dodatkowe koszty związane z wynajęciem apartamentu?

W cenę wynajęcia apartamentu wliczone są opłaty za używanie, wody, prądu, gazu, ogrzewania, pościeli i ręczników.

 

Obowiązuje dodatkowa opłata za końcowe sprzątanie

(Kuchnia ma być posprzątana przez użytkownika. W przeciwnym wypadku doliczona zostanie opłata w wysokości € 25):

  • € 60 za apartament 2-pokojowy, 4-os. 
  • € 70 za apartament 3-pokojowy, 4-os.
  • € 80 za apartament 3-pokojowy, 7-os.

Taksa turystyczna w wysokości € 0,50/dzień za osoby w wieku powyżej 13 lat.

Dodatkowe wyposażenie:

  • € 42/tydz. za łóżeczko dziecięce
  • € 12/dzień za dodatkowe łóżko składane

Kaucja € 150 za apartament.

Czy w czasie pandemii będą ograniczenia w sprzedaży karnetów narciarskich? Jakie?

Zasady uprawiania narciarstwa we Włoszech:

 

  • Certyfikat COVID QR Code jest obowiązkowy: jeśli nasz region jest „biały” lub „żółty” (Dolomity właśnie zostały zakwalifikowane jako region „żółty”). Można jeździć na nartach z certyfikatem QR Code lub ważnym ujemnym Testem. Jeśli region zostanie zakwalifikowany do strefy „Orange” lub „Red” to będzie obowiązywał wyłącznie certyfikat szczepienia (minimum dwie dawki lub jedna Jonhson). Aby jeździć na nartach, trzeba aktywować swój skipass codziennie przez „Dolomiti Superski App” lub „Dolomiti Superski Web Site” lub w „Ticket Box”, który znajduje się koło baru przy wejściu parking w Alleghe.
  • Dzieci poniżej 12 lat nie potrzebują certyfikatu Covid,
  • Zamknięte wyciągi, takie jak gondole lub zamykane kapsułami krzesełkowe są ograniczone do 80% pojemności,
  • W wyciągach maska jest obowiązkowa.

 

Ponadto w połowie grudnia włoski rząd opublikował nowe rozporządzenie dotyczące wjazdu we Włoch. Ważne do 31 stycznia, które ustanawia, że ​​możesz wejść we Włoszech tylko z testem negatywnym (antygenowe max 24h, PCR max 48h przed wjazdem), jeśli jesteś szczepiony, ale jeśli nie jesteś szczepiony, będziesz mieć 5 dni obowiązkowej kwarantanny.

 

Moi bardzo dobrzy znajomi prowadzą Centrum Medyczne Medycyny Pracy przy ul. Grabiszyńskiej 241C we Wrocławiu. Zaoferowali, że dla naszej grupy mogą udostępnić możliwość zrobienia testu antygenowego wcześnie rano w sobotę tak, aby można było dojechać z nim do Włoch bez pośpiechu i obawy o utratę ważności. Cena 130 zł/os.

 

Jakie są kary za anulowanie rezerwacji?

Do 10.12.2020 klient może podjąć decyzję o ewentualnym odstąpieniu od umowy bez podawania przyczyny i ponoszenia kary. Następuje całkowity zwrot zaliczki.

 

Jeśli granice (jakikolwiek zakaz podróżowania) lub wynajmowane apartamenty będą zamknięte następuje całkowity zwrot zaliczki.

W przypadku rezygnacji związanych z COVID* klient otrzymuje voucher (na kwotę wpłaconej zaliczki) ważny do końca marca 2022 roku:

*Jako przyczyny związane z COVID uznaje się: zamknięcie wyciągów, obowiązkową kwarantannę, ograniczenia w podróży przybywających lub wracających do domu, choroby krewnych pierwszego lub drugiego stopnia (konieczność przedstawienia zaświadczenia lekarskiego).

 

Po 10.12.2020 w przypadku anulowania rezerwacji nie spowodowanego powyższymi przyczynami będą pobierane kary umowne w wysokości:

  • do 30 dni roboczych* przed przybyciem klientów → 10% całkowitej kwoty,
  • od 29 do 21 dni roboczych* przed przybyciem klientów → 25%,
  • od 20 do 11 dni roboczych* przed przybyciem klientów → 50%,
  • od 10 do 4 dni roboczych* przed przybyciem klientów → 75%,
  • od 3 do 0 dni roboczych* przed przybyciem klientów → 100%,

*„Dni robocze” – od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi?